reisblogzweden-kristianstad-stefanie.reismee.nl

Välkommen, en dag i København!

Välkommen!

Dag 1 van de studiereis zit er alweer bijna op! Na 3 uur slaap, 2 uur onderweg naar het vliegveld, 1½ uur vliegen en de hele dag vertoeven in Kopenhagen zijn we dan eindelijk met de trein onderweg naar onze eindbestemming… Kristianstad!

Onze reis begon op vliegveld Köln/ Bonn. Hier verzamelden wij om 4.45u, om vervolgens de koffers weg te brengen en richting de douane te gaan. Hierna volgde een fijne en aangename vlucht (aankomst 8.10u), waarbij ik erg van het geweldige uitzicht heb kunnen genieten! Aangezien onze trein richting Kristianstad pas om 17.45u vertrok, kregen wij de gelegenheid om de hele dag in Kopenhagen door te brengen. In Kopenhagen hebben we de highlights kunnen bezoeken, zoals de bekende gekleurde huisjes aan de Nyhavk (nieuwe haven) en verschillende mooie kastelen. Aan het einde van de middag hebben we ons heerlijk kunnen vermaken in de winkelstraten, waar een gezellige sfeer hing.

Morgenvroeg gaan wij een bezoek brengen aan de Zweedse hogeschool. Hier krijgen wij informatie over de komende dagen en een eerste kennismaking met de Zweedse taal. Ik heb er zin in!

Vi ses i morgon, dan verschijnt er weer een nieuwe blog!

Josine

Oh Stefanie, eine daag weg en al hiel väöl ervaringe. Geneet de kòmmende daog. Dat weurt un sjieke ervaring. Iech bleijf diech volge. Hiel väöl plezeer.

Brigitte.

Hoi lieverd. Geweldige mooie foto's. Zet er maar veel op ze zijn heel mooi.
Dikke knuffel mama

Stefanie

Hey Josine, jao zeker hiel veul ervaringen en indrukken al maage beleven! Iech zal dr zeker vaan geneete en geer kint t lezen in de volgende blogs!

Stefanie

Hey lieve mama, dankjewel en zal ik zeker doen! xxx