reisblogzweden-kristianstad-stefanie.reismee.nl

Welkom bij mijn reisblog!

Hey!

Zondagochtend vertrek ik met school naar Zweden. Tijdens deze studiereis verblijven wij in Kristianstad. Hier ga ik de daaropvolgende 6 dagen (07 mei t/m 12 mei) veel leuke en mooie ervaringen beleven! Deze reis draait om het Zweedse onderwijs en dus ik ga veel scholen bezoeken in Zweden. Zondagochtend landen wij in Denemarken (Kopenhagen). Hier zullen wij de hele dag de tijd krijgen om deze stad te verkennen, om vervolgens 's avonds per trein naar Kristianstad af te reizen.

Tijdens deze reis ga ik bloggen over mijn ervaringen en zullen er foto's verschijnen op mijn pagina. Ik vind het erg leuk om deze ervaringen met jou te kunnen delen!

Groetjes en veel leesplezier,

Stefanie

Reacties

Reacties

Josine

Gooj reis Stefanie en hiel väöl plezeer!

Stefanie

Daankewel Josine, dat zal zeker lukken!

Peter

Geniet er maar van !!!!!! (en wij ook via deze reisblog ! )
Groetjes , Peter.

Stefanie

Dankjewel, Peter! Ben ik ook zeker aan het doen en dat zal de komende dagen niet anders zijn ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!